Výměna zboží

  • Výměnu nepoužívaného zboží můžete uskutečnit do 14 dní ode dne převzetí zboží

    Pokud by Vám z nějakého důvodu nevyhovovala barva Chillair lazybagu a chtěli byste jej vyměnit, postupujte následovně:

    1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte formulář pro výměnu zboží (viz. níže)
    2. Zašlete lazybag společně s vyplněným formulářem na naši kontaktní adresu
      1. (preferujeme Doporučený balíček přes Českou poštu)
    3. V horizontu 7-14 dní ode dne odeslání Vám doručíme hodinky vyměněné

Vrácení zboží

  • Vrácení nepoužívaného zboží můžete uskutečnit do 14 dní ode dne převzetí zboží

    Pokud si z jakéhokoliv důvodu přejete zakoupené zboží vrátit, postupujte následovně:

    1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte formulář k odstoupení od kupní smlouvy (viz. níže)
    2. Zašlete lazybag společně s vyplněným formulářem a fakturou na naši kontaktní adresu
      1. preferujeme Doporučený balíček přes Českou poštu
    3. Do 14 dnů ode dne převzetí zboží Vám vrátíme peníze na požadovaný bankovní účet

Reklamace zboží

  • V případě, že zákazník objeví v záruční době vadu ve výrobku, má samozřejmě právo jej u nás reklamovat

    • Při zjištění vady doporučujeme postupovat následovně:
      • Nejdříve doporučujeme kontaktovat nás na Facebooku / Instagramu (direct)/ email info@chillair.cz / telefon
        • Společně vždy najdeme nejlepší řešení
    • V případě reklamování zboží v rámci záruky postupujte následovně:
      1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte reklamační formulář (viz. níže)
      2. Zašlete lazybag společně s vyplněným formulářem a fakturou na naši kontaktní adresu
        1. preferujeme Doporučený balíček přes Českou poštu
        2. podací lístek z pošty uschovejte pro případ proplacení poštovného při oprávněné reklamaci
      3. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů ode dne převzetí zboží
        1. zpravidla ale reklamace vyřídíme v horizontu 7-14 dnů
      4. Pro aktuální stav Vaší reklamace nás neváhejte kontaktovat

Formuláře